Notícies / La seu electrònica de la Canonja en funcionament

13/03/2019
La seu electrònica de la Canonja en funcionament

La normativa vigent reconeix el dret de la ciutadania i l’obligació de les empreses a relacionar-se amb l'administració per mitjans electrònics i, per tant, sorgeix la necessitat de creació de la Seu electrònica la qual ha d’assegurar la disponibilitat, l'accés, la integritat, l'autenticitat, la confidencialitat i la conservació de les dades que s'hi gestionen.

Per aquest motiu, l’Ajuntament de la Canonja ha creat la Seu electrònica amb l’adreça https://lacanonja.eadministracio.cat/, a la qual també s’hi pot accedir des de la mateixa pàgina web municipal www.lacanonja.cat.

La Seu electrònica és un espai electrònic de relació amb l’Administració, és a dir, un punt d'accés que l’Ajuntament posa a disposició de la ciutadania i de les empreses per realitzar les gestions públiques, sense condicionaments horaris ni d'espai, amb la màxima seguretat i contribuint a un ús més eficaç i eficient dels recursos públics. Es configura com a una oficina virtual oberta durant les 24 hores, tots els dies de l'any.

Mitjançant la Seu electrònica s'accedeix a la informació dels serveis i tràmits de l'Ajuntament de la Canonja, s'hi poden iniciar tràmits, realitzar consultes sobre l'estat de tramitació dels expedients, presentar documentació al registre general, consultar el Tauler d’anuncis, accedir al portal de transparència, enviar factures electròniques, etc.

La Seu Electrònica garanteix que la informació publicada és de qualitat i una navegació i comunicació segures, per tant, per realitzar qualsevol tràmit és necessària la identificació amb un certificat digital vàlid, com per exemple el dni electrònic o l’idCAT mòbil, entre d’altres.

Us recomanem que per accedir a la Seu electrònica de l’Ajuntament de la Canonja ho feu a través dels navegador: GOOGLE CHROME i MOZILLA FIREFOX. Amb la resta de navegadors es poden ocasionar algunes incidències de funcionament. Tot i així, per tal de poder resoldre possibles incidències també s’ha creat un correu electrònic de suport al ciutadà i a les empreses: eadministracio@lacanonja.cat.

Finalment, recordem que, tal com disposa la Llei 39/2015, les empreses, persones jurídiques i professionals estan obligats a tramitar electrònicament.