Per Setmana Santa arriba el tradicional Torneig de Futbol Base Sant Sebastià, organitzat pel C.F. Canonja i l’Escola de Futbol base Sant Sebastià, amb la col·laboració de l’Ajuntament de la Canonja i altres entitats i empreses. Enguany el torneig celebra la seva 37ena edició, sent l’edició més llarga amb set dies d’esport, de dilluns a diumenge.
Com cada any, a més a més de nombrosos equips de la nostra comarca i d’arreu de l’estat, hi participaran les pedreres de diferents equips professionals de La Lliga i, en aquesta ocasió, s’hi ha sumat també un equip francès.
L’Ajuntament de La Canonja utilitza cookies pròpies i de tercers per garantir el correcte funcionament del web, millorar l’experiència de navegació i obtenir estadístiques d’ús. Podeu gestionar les vostres preferències de cookies en qualsevol moment.