La Ruth fa més de 10 anys que ha fet els 40. S’acaba de separar, el seu marit l’ha deixat per la seva secretària de 20 anys, s’ha quedat sense feina i està pendent de desnonament, per sort compta amb la Mercè, la seva millor amiga.
La Mercè, més jove que la Ruth, tronera i esbojarrada, s’ha proposat animar-la a fer el pas, no tan sols de canviar de casa, sinó també il·lusionar-la amb un canvi de vida.
Ruth i Mercè resolen els seus conflictes, mostrant-nos un ventall de situacions còmiques i de solucions divertides. Ens parlaran dels homes, de cirurgia plàstica, de dietes, de sexe, de la menopausa, en fi, de tot allò que les amoïna però sempre passant-ho tot pel filtre de l‘humor i el divertiment.
Una comèdia entretinguda i molt divertida.