Acte d’inauguració: Divendres, 30 de setembre, a les set de la tarda.
Francesc Fornells Pla és l’artista que realitzà els vitralls de l’església parroquial de la Canonja. Durant el mes d’octubre, a la sala d’exposicions del Castell de Masricart, tindrà lloc una exposició amb una selecció de la seva obra. El comissariat d’aquesta exposició ha anat a càrrec de Jaume Guardis de Buen i Fina Bernad Vidal, membres de la Fundació Fornells Pla i Conxa Sisquella.
Activitat organitzada pel Centre d’Estudis Canongins Ponç de Castellví, dins del projecte Memòria Canongina, amb la col·laboració de l’Ajuntament de la Canonja
L’Ajuntament de La Canonja utilitza cookies pròpies i de tercers per garantir el correcte funcionament del web, millorar l’experiència de navegació i obtenir estadístiques d’ús. Podeu gestionar les vostres preferències de cookies en qualsevol moment.